Czy zauważyłeś, że nawet pojemnik „zdrowych” płatków śniadaniowych może zwiększyć ilość kalorii?

Lekarze od pewnego dnia debatowali nad dopuszczalnym poziomem cukru w płatkach śniadaniowych, szczególnie w przypadku odmian kolorowych. Podczas gdy przed zakupem płatków śniadaniowych, należy świadomie uwidocznić wartość odżywczą płatków śniadaniowych przed zakupem, należy świadomie i spójnie stworzyć zdrowszy styl wyboru, mając wszystkie płatki zbożowe z beztłuszczowym lub półtłustym mlekiem, unikając przy tym dodawania kolejnych cukrów. Jednak jeśli w śniadaniu w dalszym ciągu będzie trochę słodyczy, to w zamienniku białego cukru z owocami nawet suchymi owocami, takimi jak banany, daktyle, rodzynki, lub jakiekolwiek jadalne owoce. Zjedz zdrowy posiłek, którym nie musisz się już martwić o podwieczorek. Nawet ci, którzy utrzymują rutynę, będą czerpać najwięcej radości z tego nawyku, ponieważ w połączeniu pomaga im to pokonać kilogramy.

Zobacz również:  Kofeina Bezwodna: Co to jest i jak działa?

Spis treści

Kaszka.

Kaszka to najzdrowszy plan śniadaniowy.

Jest produkowana z minerałów i ma wysoką zawartość błonnika, który utrzymuje glukozę w ryzach. Jeśli chcesz ją dosłodzić, użyj lekko miodu lub owoców, rodzynek i migdałów.

Płatki kukurydziane.

Obfite w węglowodany, żelazo i witaminy z grupy B. Płatki kukurydziane są odpowiednie dla młodzieży akademickiej i osób starszych.

Płatki pszenicy.

Może to być modyfikacja dania pszennego i jest miłą modyfikacją z płatków śniadaniowych, jednak, o ile nie są wzbogacone o kolejny metaliczny pierwiastek, nie jest to bardzo przydatne po prostu mając płatki pszenne na śniadanie.

Owsianka.

Miska owsa w godzinach porannych jest miła dla osób cierpiących na wysoki cholesterol, pod warunkiem, że nie dodaje się do niego cukru. Wysoka zawartość błonnika w owsie równoważy poziom glukozy i odciąża osoby podatne na depresję.

Zobacz również:  Woda z lodowca w ochronie środowiska i zdrowia człowieka

Musli.

Musli może być miłym wyborem śniadaniowym, ponieważ zawiera rodzynki, migdały i 4 zupełnie różne ziarna. Stosunkowo wysoka zawartość cukru w śniadaniowym jedzeniu sprawia, że młodzież i ludzie uprawiają sport energetycznie. Podaje się je z mlekiem i innym jedzeniem. W kreatywny sposób ozdobisz śniadanie i podasz je jako szybką, wieczorną przekąskę dla młodych ludzi.

Chrupiący ryż.


Chrupiących ryż jest powszechny w indyjskich gospodarstwach domowych i zapewnia lekkie i zdrowe śniadanie. Jednak upewnij się, że jest po prostu delikatnie gotowane.

Oprócz standardowych płatków kukurydzianych i owsianych, istnieje pełen asortyment płatków śniadaniowych o smaku czekoladowym, miodowym i owocowym. Jak sensowna lub niebezpieczna jest to koncepcja?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here